Головне управління ДПС у Львівській області інформує про скарги, які надійшли від платників податків на сервіс «Пульс». Так, впродовж січня-червня цього року надійшло 28 звернень.
В основному заявники звертались до органів ДПС щодо: нарахувань в ІКП – 18 звернень; проблем при відшкодуванні ПДВ з бюджету – 2; отримання адміністративної послуги – 2; не надання відповіді на усні або письмові звернення – 3; проблеми при отриманні податкової знижки ФО – 1; реєстрації звітності в електронному вигляді – 2.
Нагадуємо, що сервіс «Пульс» Державної податкової служби України приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку (далі – інформація).
Надати інформацію можна за номером телефону 0800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5».
Також її можна надіслати на електронну пошту idd@tax.gov.ua.
Про результати розгляду інформації заявники повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.
Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної інформації та повідомлень про наявність на вебпорталі/субсайтах ДПС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів, систем та відомості щодо мінімізації сплати податків, зборів, ЄВ що надходять електронною поштою.
Контакти «гарячих ліній» Головного управління ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//
Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv