Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Якісне сервісне обслуговування платників – один з пріоритетів діяльності податківців

опубліковано 06 серпня 2025 о 14:32

Зручність та забезпечення потреб людей з інвалідністю під час отримання ними послуг – під особливою увагою податкових органів. Так, у Центрах обслуговування платників забезпечено доступність приміщень для таких осіб. 

Комунікації з контролюючими органами у зручних форматах надають можливість кожному за потреби отримати, зокрема довідки, консультації чи відеоінструкції. 

Електронні сервіси ДПС також для комфорту платників. Найпопулярніший сервіс – Електронний кабінет, за допомогою якого в онлайн режимі можна подати звітність, сплатити податки, отримати необхідну інформацію тощо. 

Під свої потреби кожний сьогодні має можливість обрати необхідний механізм взаємодії з податковою – офлайн чи онлайн, чат чи дзвінок. 

Прибираючи бар’єри, ми будуємо суспільство без обмежень, в якому забезпечуються рівні права та можливості для всіх людей. 

Адже безбар’єрний підхід – це шлях до більшої довіри суспільства до державних органів, прозорості та ефективності у взаємодії. 

 

Контакти “гарячих ліній” ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//

Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv