До Головного управління ДПС у Львівській області у липні цього року надійшло 63 звернення громадян, з них 61 – індивідуальне та 2 – колективних звернення.
За формою надходження надійшло: поштою – 23 звернення (37 відсотків), від міністерств та інші органи влади, зокрема, ДПС України – 21 звернення (33 відсотки) та 19 звернень (30 відсотків) – засобами електронного зв’язку, через мережу інтернет безпосередньо від громадян.
Аналіз звернень свідчить, що переважна кількість (61 звернення – 97 відсотків) стосувалися податкової та фінансової політики, а саме:
- проведення перевірок з питань порушення податкового законодавства та інформування про ухилення від сплати податків – 31 звернення (50 відс.);
- нарахування місцевих податків, зокрема, обрахування податку на майно – 15 звернень (25 відс.);
- нарахування загальнодержавних податків - 9 звернень (15 відс.);
- з питань реєстрації та обліку платників податків – 1 звернення (2 відс.);
- щодо отримання консультації з питань податкового законодавства - 1 звернення (2 відс.);
- інших питань, що належать до компетенції ГУ ДПС у Львівській області - 4 звернення (6 відсотків).
Переважна кількість звернень надійшла:
- до управління оподаткування фізичних осіб – 32 звернення (51відс.);
- до управління податкового аудиту – 20 звернень (32 відс.);
- до управління по роботі з податковим боргом – 3 звернення (5 відс.);
- до Львівської ДПІ – 2 звернення (3 відсотки).