Головне управління ДПС у Львівській області інформує.
Cтаном на 01 серпня 2025 року 42 171 тисячі платник податків Львівщини, серед яких близько 9,4 юридичних осіб, близько 28,7 фізичних осіб-підприємців та понад 4 тисячі громадян виявили бажання отримувати документи від податкової через Електронний кабінет подавши відповідну заяву.
Сервіс зручний, оскільки дає змогу спілкуватися без використання паперу, з мінімальними витратами часу та мати постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті. Також громадяни мають можливість отримувати в Електронному кабінеті повідомлення-рішення щодо сплати майнових податків.
Для того, щоб отримувати документи від податкової в Електронний кабінет, необхідно за допомогою кваліфікованого електронного підпису з дотриманням вимог Законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг», (із змінами) та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги»)(із змінами) платнику податків надіслати Заяву про таке бажання за такими формами:
· J1391602 – для юридичних осіб;
· F1391602 – для фізичних осіб, зокрема, громадян.
Контакти «гарячих ліній» ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//
Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv