Протягом ІІІ кварталу 2025 року до Головного управління ДПС у Львівській області надійшло 237 звернень громадян, у тому числі: 86 – поштою, 65 звернення засобами електронного зв’язку безпосередньо від громадян, та 86 - через міністерства та інші органи влади.
Найчастіше громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової, податкової та митної політики. В звітному періоді кількість таких звернень склала 235, або 99 відс. від загальної кількості, серед яких найпоширеніші питання щодо:
- контрольно-перевірочної роботи – 92 звернення, або 39 відс.;
- інформування про ухилення від сплати податків - 29 звернень (12 відс.);
- нарахування місцевих податків (нарахування (перерахування) податку на майно) – 82 звернення (35 відс.);
- нарахування загальнодержавних податків - 10 звернень (4 відс.), з яких 6 – щодо податку на доходи фізичних осіб;
- нарахування місцевих зборів – 1 звернення;
- щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, або відмови від них - 5 звернень (2 відс.);
- реєстрації та обліку платників – 2 звернення (1 відс.);
- інших питань, що належать до компетенції ГУ ДПС у Львівській області – 8 звернень (3 відс.);
- розстрочення грошового зобов’язання, або списання податкового боргу – 2 звернення (1 відс.);
- консультації з питань податкового законодавства - 4 звернення, або 2 відс.
Крім того, надійшло 1 звернення з питань соціальної політики, зокрема з питань перерахування пенсії. Та 1 - щодо працевлаштування в ДПС.
Впродовж звітного періоду надійшло 5 колективних, 4 анонімних, 7 повторних, 3 дублетних та 2 неодноразових звернення.
За соціальним станом авторів надійшло: 12 звернень від пенсіонерів, в т.ч. з числа військовослужбовців, 2 – від робітників, 5 – від селян, 3 – від військовослужбовців, у всіх інших випадках – соціальний стан не визначено.
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.