Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звернення з якими найчастіше зверталися громадяни до Львівської податкової упродовж ІIІ кварталe 2025 року

опубліковано 03 жовтня 2025 о 11:44

Протягом ІІІ кварталу 2025 року до Головного управління ДПС у Львівській області надійшло 237 звернень громадян, у тому числі: 86 – поштою, 65 звернення засобами електронного зв’язку безпосередньо від громадян, та 86 - через міністерства та інші органи влади. 

Найчастіше громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової, податкової та митної політики. В звітному періоді кількість таких звернень склала 235, або 99 відс. від загальної кількості, серед яких найпоширеніші питання щодо: 

- контрольно-перевірочної роботи – 92 звернення, або 39 відс.; 

- інформування про ухилення від сплати податків - 29 звернень (12 відс.);

- нарахування місцевих податків (нарахування (перерахування) податку на майно) – 82 звернення (35 відс.); 

- нарахування загальнодержавних податків - 10 звернень (4 відс.), з яких 6 – щодо податку на доходи фізичних осіб; 

- нарахування місцевих зборів – 1 звернення;

- щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, або відмови від них - 5 звернень (2 відс.); 

- реєстрації та обліку платників – 2 звернення (1 відс.);

- інших питань, що належать до компетенції ГУ ДПС у Львівській області – 8 звернень (3 відс.);

- розстрочення грошового зобов’язання, або списання податкового боргу – 2 звернення (1 відс.);

- консультації з питань податкового законодавства - 4 звернення, або 2 відс.

Крім того, надійшло 1 звернення з питань соціальної політики, зокрема з питань перерахування пенсії. Та 1 - щодо працевлаштування в ДПС.

 

Впродовж звітного періоду надійшло 5 колективних, 4 анонімних, 7 повторних, 3 дублетних та 2 неодноразових звернення. 

 

За соціальним станом авторів надійшло: 12 звернень від пенсіонерів, в т.ч. з  числа військовослужбовців, 2 – від робітників, 5 – від селян, 3 – від військовослужбовців, у всіх інших випадках – соціальний стан не визначено.      

 

Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.