Станом на 01.10.2025 частка декларацій, що подані в електронному вигляді юридичними особами, складає близько 98,7 %, фізичними особами-підприємцями – 99,0 % в загальній кількості поданих ними податкових декларацій. Станом на 01.01.2025 ця кількість складала близько 98,5 % та 98 % відповідно. Протягом дев’яти місяців 2025 року платниками податків подано 1179910 декларацій за допомогою електронних сервісів ДПС.
Частка податкових декларацій, поданих за допомогою електронних сервісів громадянами станом на 01.10.2025 становить близько 76 % (станом на 01.01.2025– 74 %).
Слід зазначити, що станом на 01 жовтня 2025 року близько 46,6 тисячі платників податків Львівщини, серед яких близько 4667 громадян, виявили бажання отримувати документи від податкової через Електронний кабінет. Наприклад: громадяни мають змогу отримувати в Електронному кабінеті повідомлення-рішення щодо сплати майнових податків. Якщо подати відповідну заяву, то повідомлення-рішення вважається врученим.
Заяву про таке бажання платнику податків слід подати за допомогою кваліфікованого електронного підпису з дотриманням вимог Законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг», із змінами, та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги», із змінами, через Електронний кабінет:
· J1391602 – для юридичних осіб;
· F1391602 – для фізичних осіб, в тому числі громадян.
На сьогодні податкова служба пропонує десятки онлайн-сервісів, які спрощують взаємодію з органами ДПС та економлять час і ресурси платників податків. Більшість з них реалізовано в Електронному кабінеті: https://cabinet.tax.gov.ua/
Детальна інформація про електронні сервіси доступна за посиланням: https://tax.gov.ua/diyalnist-/elektronnyi-servisi/
Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//
Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv