Головне управління ДПС у Львівській області нагадує.    
        Для того, щоб подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, необхідно увійти до приватної частини Е-кабінету.    
        Вхід до приватної частини Е-кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.   
        У меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з КО», натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію про документи, що надійшли в Електронний кабінет.  Підписати КЕП та надіслати.   
            
        Контакти «гарячих ліній» Головного управління ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//   
        Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua   
        Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv