Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет

опубліковано 29 жовтня 2025 о 09:04

Головне управління ДПС у Львівській області наголошує, що у разі подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет платник податків отримає ряд переваг листуючись в електронній формі, серед яких:

- отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;

- миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);

- забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;

- зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;

- постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.

Якщо платник податків не подав заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, листування з платником податків здійснюється шляхом надіслання за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручаються платнику податків (його представнику) згідно з пунктом 42.5 статті 42 Податкового Кодексу України.

Проте в умовах воєнного стану доцільно з метою економії часу та коштів як платника податків, так і держави, використовувати переваги електронного спілкування.

 

Контакти «гарячих ліній» ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//

Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук: https://www.facebook.com/tax.lviv