За інформацією ДПС України у ІІІ кварталі 2025 року на сервіс «Пульс» (далі – «Пульс») надійшло 221 звернення від фізичних та юридичних осіб (далі – заявники) щодо можливих неправомірних дій та бездіяльності працівників ДПС.
У тому числі 4 заявника звернулись на «Пульс» повторно, оскільки не погодились з результатами розгляду звернень.
За вказаний період заявники переважно скаржились на роботу органів ДПС – 174 (78,7 відс.), з них найбільше по таких напрямах:
щодо нарахувань в інтегрованих картках платників
(далі – ІКП) – 92 (52,9 відсотка).
щодо отримання адміністративної послуги – 36 (20,7 відсотка).
Також заявники звертались з питаннями щодо системи електронного адміністрування податку на додану вартість (далі – СЕА ПДВ) та реєстрації податкових накладних в єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) – 15 (6,8 відсотка).
За вказаний період заявники повідомили про 13 випадків (5,9 відс.) щодо можливих корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень вимог Закону України «Про запобігання корупції», вчинених працівниками територіальних органів ДПС, у тому числі щодо порушення етичних норм поведінки – 5:
Станом на 01.10.2025 по 12 зверненнях, розгляд яких завершено, інформація щодо корупційних правопорушень не підтвердилася, по 1 термін розгляду не настав.
Оперативного реагування у IІІ кварталі 2025 року потребували скарги щодо системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового – 7 (3,2 відсотка).
За вказаний період незначну частку склали звернення щодо реєстрації звітності в електронному вигляді та мінімізації сплати податків – по 6 (2,7 відсотка).
Контакти «гарячих ліній» ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//
Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук: https://www.facebook.com/tax.lviv