Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Платники податків можуть авторизуватися в Електронному кабінеті та підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис 

опубліковано 08 грудня 2025 о 13:22

Порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет) визначається наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету». 

Доступ до приватної частини Електронного кабінету (особистий кабінет), яка є індивідуальною персоніфікованою вебсторінкою користувача, надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису. 

Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету за допомогою Дія.Підпис необхідно: 

·               - у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Дія.Підпис»; 

·               - натиснути «Отримати код» та відсканувати згенерований QR-код; 

·               - у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис». 

·                 

Також, здійснити вхід до приватної частини Електронного кабінету за допомогою Дія.Підпис можна скориставшись вкладкою «Хмарне сховище» у вікні «Вхід до особистого кабінету». З випадаючого списку в полі «Провайдер» обрати «Дія.Підпис», натиснути «Отримати посилання» та відсканувати згенерований QR-код. Після чого, у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис». 

Для підписання електронного документа за допомогою Дія.Підпис необхідно: 

·               - обрати збережений електронний документ та натиснути «Підписати»; 

·               - у вікні «Підпис документа» обрати вкладку «Хмарне сховище»; 

·               - з випадаючого списку в полі «Провайдер» обрати «Дія.Підпис»; 

·               - натиснути «Отримати посилання» та відсканувати згенерований QR-код; 

·                - у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис». 

  

Контакти «гарячих ліній» Головного управління ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//

Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv