Головне управління ДПС у Львівській області нагадує платникам податків: неотримання від податкового органу податкових повідомлень - рішень з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, не звільняє від обов’язку реагувати на документи та не є підставою для несплати податку.
У практиці часто трапляються випадки, коли податкова кореспонденція повертається відправнику, залишається неврученою або не забирається з поштового відділення.
Обов’язки добросовісного платника податків:
- контролювати актуальність своєї поштової адреси;
- забезпечувати фактичне отримання кореспонденції;
- своєчасно повідомляти про зміну місцезнаходження або місця проживання.
Якщо ці обов’язки не виконані, платник не може посилатися на неотримання листів та уникнення відповідальності.
Чому «неотримання листа» не є поважною причиною?
Судова практика підтверджує:
неотримання кореспонденції через несумлінну поведінку платника є пасивною дією;
така поведінка не свідчить про належну дбайливість у захисті своїх прав;
строку на оскарження податкового повідомлення-рішення (ППР).
Практичні рішення для уникнення ризиків:
- отримання кореспонденції через Електронний кабінет платника податків (https://cabinet.tax.gov.ua) усі документи ДПС дублюються в електронному вигляді.
Рекомендуємо: регулярно (щотижнево) перевіряти Електронний кабінет.
Якщо ви змінили місцезнаходження або місце проживання — обов’язково подайте заяву про зміну даних (заява за формою (5ДР). Це гарантує своєчасне отримання документів.
Контакти «гарячих ліній» Головного управління ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//
Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv