Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Основні завдання та функції управління організації роботи

опубліковано 19 серпня 2022 о 12:50

1. Організація роботи територіальних органів ГУ щодо реалізації заходів і завдань, передбачених програмними документами Президента України, Кабінету Міністрів України, ДПС та ГУ.

2. Впровадження організаційних заходів, спрямованих на забезпечення виконання бюджетного розпису надходжень платежів до Державного бюджету України.

3. Забезпечення контрольних повноважень начальника ГУ щодо виконання структурними підрозділами ГУ рішень і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, запитів і звернень народних депутатів України, міністерств, відомств, підприємств, установ, організацій, наказів і розпоряджень ДПС та ГУ, а також щодо виконання територіальними органами ГУ рішень і доручень керівництва ГУ:

3.1. Здійснення контролю за виконанням нормативно-правових актів України, наказів, розпоряджень і доручень керівництва ГУ, а також проведення аналізу причин порушень виконання їх вимог і внесення пропозицій щодо усунення таких порушень;

3.2. Підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань виконання нормативно-правових актів, наказів, розпоряджень і доручень керівництва ГУ;

3.3. Інформування начальника ГУ та його заступників (відповідно до розподілу обов’язків) про стан виконання нормативно-правових актів, наказів, розпоряджень і доручень керівництва ГУ структурними підрозділами ГУ, державними податковими інспекціями області;

3.4. Проведення випереджувального моніторингу стану виконання нормативно-правових актів, наказів, розпоряджень і доручень керівництва ГУ та своєчасне інформування начальника ГУ та його заступників (відповідно до розподілу обов’язків) у разі неможливості їх виконання у визначені строки.

4. Вдосконалення чинної організаційної структури, упорядкування покладених на територіальні органи ГУ функцій та оптимізації їх чисельності. 

5. Вжиття організаційних заходів щодо дотримання Регламенту ГУ структурними підрозділами ГУ.

6. Виявлення організаційних проблем, що негативно впливають на виконання завдань, поставлених перед територіальними органами ГУ, шляхом вивчення стану організації їх діяльності за визначеними напрямами роботи та покладеними функціями.

7. Здійснення організаційно-кадрових заходів у частині оцінки ділових якостей керівників територіальних органів ГУ та структурних підрозділів ГУ.

8. Здійснення поточного планування діяльності ГУ та забезпечення попереднього погодження планів роботи підпорядкованих ДПІ.

9. Підготовка та організація виконання розпорядчих документів за результатами засідань колегій та нарад ГУ.

1.10. Участь у здійсненні заходів щодо модернізації ГУ.

1.11. Забезпечення взаємодії з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в частині організаційних питань.

1.12. Забезпечення об’єктивності і незалежності при організації та проведенні перевірок за дорученням начальника ГУ.

1.13. Забезпечення моніторингу за виконанням структурними підрозділами ГУ плану заходів з  усунення недоліків та порушень за результатами перевірок.

1.14. Документальне забезпечення діяльності ГУ, забезпечення дотримання єдиного порядку документування управлінської інформації і роботи з документами із застосуванням сучасних автоматизованих систем, методичне керівництво і контроль за дотриманням установленого порядку роботи у структурних підрозділах ГУ.