Основними завданнями та функціями управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Львівській області є:
- організація і контроль за реєстрацією та обліком платників податків,об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, за обліком рахунків платників податків;
- організація і контроль за реєстрацією фізичних осіб – платників податків, формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
- організація обліку платників єдиного внеску;
- забезпечення реєстрації платників ПДВ та організація реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового;
- організація та контроль за обліком об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;
- організація і контроль за реєстрацією та обліком реєстраторів розрахункових операцій, програмних реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;
- надання адміністративних послуг, координація та контроль за їх наданням, організація сервісного обслуговування платників та діяльності Центрів обслуговування платників;
- організація робіт із приймання і комп’ютерної обробки податкової та іншої звітності;
- участь у методологічному супроводженні Електронного кабінету;
- ведення реєстру страхувальників, Реєстру волонтерів антитерористичної операції, формування та ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації;
- розгляд, опрацювання та надання відповідей на запити та звернення державних органів, запити територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, посадових осіб, громадян та платників податків, структурних підрозділів ГУ, інших територіальних органів ДПС з питань податкового обліку громадян та суб’єктів господарської діяльності, надання інформації з реєстрів платників податків;
- забезпечення доступу до публічної інформації.