Основними завданнями управління податкових сервісів (далі ̶ Управління) є:
1. Організація і контроль за реєстрацією та обліком платників податків,об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, за обліком рахунків платників податків;
2. Організація і контроль за реєстрацією фізичних осіб – платників податків, формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
3. Забезпечення реєстрації платників ПДВ та організація реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового;
4. Організація міжвідомчої взаємодії із суб’єктами інформаційних відносин щодо інформації про платників податків, об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням;
5. Організація і контроль за реєстрацією та обліком реєстраторів розрахункових операцій, програмних реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;
6. Організація обліку платників єдиного внеску;
7. Надання адміністративних послуг, координація та контроль за їх наданням, організація сервісного обслуговування платників та діяльності Центрів обслуговування платників;
8. Організація робіт із приймання і комп’ютерної обробки податкової та іншої звітності, приймання податкової, фінансової та іншої звітності платників засобами телекомунікацій;
9. Участь у методологічному супроводженні Електронного кабінету;
10. Ведення реєстру страхувальників, Реєстру волонтерів антитерористичної операції, формування та ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації;
11. Організація роботи, пов’язаної із захистом персональних даних при їх обробці, відповідно до законодавства в ГУ;
12. Організація функціонування системи електронного адміністрування податку на додану вартість;
13. Забезпечення в межах компетенції Управління звернень (запитів) платників податків (платників єдиного внеску), органів державної влади, правоохоронних органів, органів судової влади, народних депутатів України та суб’єктів права на звернення з питань, пов’язаних із діяльністю ДПС.