В Шептицькій ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області пройшов черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо актуальних питань оподаткування. На запитання платників податків відповідала завідувач сектору надання адміністративних послуг, організації роботи та документообігу Катерина–Руслана Тхір.
Зокрема, платники телефонували, аби отримати роз’яснення, хто може скористатися правом на податкову знижку, як листуватися з податковою через Електронний кабінет, як отримати довідку про відсутність заборгованості, про порядок дій мобілізованих фізичних осіб - підприємців щодо сплати податків та інше.
Відповідаючи на запитання, спеціаліст звернула увагу на широкому фунціоналі Електронного кабінету та застосунку «Моя податкова». Акцентувала, що дані сервіси дають можливість якісно, швидко та дистанційно спілкуватися з податковою службою, отримувати довідки та іншу необхідну інформацію для платників податків.
Під час проведення «гарячої лінії» фахівець розповіла про способи комунікації платника податків з комплаєнс-менеджером та про впровадження Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору, де у центрі уваги – толерантне та ввічливе спілкування з платниками податків.
Платники отримали фахові відповіді на всі запитання.