Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

На сервіс «Пульс» у січні-квітні 2024 року звернувся 91 платник податків Львівщини

опубліковано 24 травня 2024 о 08:51

Як нагадали в управлінні податкових сервісів Головного управління ДПС у Львівській області, сервіс «Пульс» ДПС України у постійному режимі приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної податкової служби.

Заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.

Так, у січні-квітні 2024 року на Львівщині звернувся 91 платник податків (за аналогічний період 2023 року – 106). 

Стосовно тематики звернень, то заявники скаржились щодо: 

-  роботи органів ДПС – 53 скарги або 58,2 % від загальної кількості звернень;

-  щодо роботи ЦОП – 5 або 5,5 %;

-  реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 10 або 11 %;

-  системи електронного адміністрування ПДВ – 1 або 1,1 %;

-  системи електронного адміністрування реалізації пального – 1 або 1,1 %;

- корупційних дій – 3 або 3,3 %;

-  інших питань – 18 або 19,8 %.

Усі звернення оперативно розглянуто, заявникам надано відповіді, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України.