Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу лінію» Локального моніторингового центру Львівської митниці ДФС у березні 2016 року

опубліковано 15 квітня 2016 о 15:36

У березні 2016 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 38 звернень, з них 37 заяв (клопотань) та 1 скарга. Пропозиції (зауваження) у звітному періоді не надходили.

Переважна кількість звернень (26 заяв (клопотань)) стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, правил здійснення митних формальностей тощо.

Інші звернення стосувались відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення (4 звернення), складання протоколів про порушення митних правил (3 звернення), черг у пунктах пропуску (3 звернення) та порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів (2 звернення).

У всіх випадках звернень громадянам було надано вичерпні роз’яснення – консультації щодо практичного використання окремих норм законодавства України з питань державної митної справи відповідно до Митного кодексу України.

Також громадяни звертались з приводу роботи окремих структурних підрозділів митниці, зокрема, щодо оформлення міжнародних поштових відправлень, з проханнями надання контактних номерів телефонів підрозділів митного оформлення. Звернення щодо відмови у пропуску чи митному оформленні доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для відповідного реагування.

В одному випадку заявник скаржився на неправомірні, на його думку, дії працівників Львівської митниці ДФС в частині переведення його транспортного засобу зі смуги руху «зелений» на «червоний» коридор у зв’язку із необхідністю сплати єдиного збору. Заявнику було надано вичерпні роз’яснення вимог законодавства України щодо справляння єдиного збору з транспортних засобів у пунктах пропуску, а також повідомлено про можливість оскарження даного рішення митниці.

Скарг щодо результатів розгляду звернень на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС як працівниками Локального моніторингового центру, так і керівниками підрозділів митного оформлення, у митницю не надходило.