Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС за січень-квітень 2016 року

опубліковано 05 травня 2016 о 13:16

Упродовж січня-квітня 2016 року до Львівської митниці ДФС надійшло 71 письмове звернення громадян, що на 51 звернення більше, ніж за аналогічний період 2015 року, з них 64 заяви (клопотання) (90%) та 7 скарг (10%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-квітні 2016 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення транспортних засобів і товарів, нарахування митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці тощо.

Усі заяви громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки. За результатами розгляду на всі звернення надано відповіді у визначені законодавством терміни.

Слід зазначити, що у січні-квітні  2016 року на адресу митниці надійшло 7 скарг, відповіді на 6 надано у встановлені законодавством України строки, усім скаржникам надано вичерпні роз’яснення та повідомлено про результати розгляду їх скарг. Одна скарга знаходиться на розгляді. У січні-квітні 2015 року скарги на адресу Львівської митниці ДФС не надходили.

Упродовж квітня 2016 року до Львівської митниці ДФС надійшло 28 письмових звернень громадян, що на 25 звернень більше, ніж у квітні 2015 року, з них 27 заяв (клопотань) (96%) та 1 скарга (4%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у квітні поточного року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення транспортних засобів та товарів, працевлаштування в митниці, розгляду справ про порушення митних правил тощо. Усі заяви громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки. За результатами розгляду на всі звернення надано відповіді у визначені законодавством терміни.

У квітні 2016 року на адресу митниці надійшла 1 скарга, яка знаходиться на розгляді. У березні 2015 року скарги на адресу Львівської митниці ДФС не надходили.

В січні-квітні поточного року керівництвом Львівської митниці ДФС проведено 10 особистих прийомів громадян, на яких були присутні 12 осіб (у січні-квітні 2015 року – 13 особистих прийоми). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 9 заяв (клопотань) та 1 пропозицію (зауваження), скарги під час особистих прийомів не подавались.

Звернення громадян стосувались питань ввезення транспортних засобів для використання в зоні проведення АТО та щодо порушення митних правил (винесення постанов у справах про порушення митних правил), а також можливості працевлаштування у Львівській митниці ДФС. Пропозиція стосувалась питання розміщення додаткових інформаційних знаків (табло чи світлофорів) щодо розмежування смуг руху перед пунктами пропуску, в яких запроваджено експеримент по розмежуванню руху автомобілів на українській та іноземній реєстрації.

В усіх випадках звернень на особистому прийомі, громадянам в усній формі, а за необхідності – письмово, надавались вичерпні роз’яснення з приводу порушених питань.

У квітні поточного року особисті прийоми громадян керівництвом Львівської митниці ДФС не проводились, у зв’язку з відсутністю звернень громадян. В квітні 2015 року було проведено 2 особистий прийоми.

Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянин обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.