В період січня-червня 2016 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 344 звернення, з них 340 заяв (клопотань), 3 скарги та одне зауваження. Зокрема, у червні поточного року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 56 звернень (усі заяви (клопотання)).
Переважна кількість звернень (216 заяв (клопотань)) стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, правил здійснення митних формальностей тощо. Інші звернення стосувались черг у пунктах пропуску (37 звернень), порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів (34 звернень), відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення (24 звернень), складання протоколів про порушення митних правил (16 звернень), затримок в митному оформленні (16 звернень) та одне звернення стосувалось роботи інших органів виконавчої влади.
В усіх випадках громадянам було надано вичерпні роз’яснення – консультації щодо практичного використання окремих норм законодавства України з питань державної митної справи відповідно до Митного кодексу України. Звернення щодо відмови у митному оформленні/пропуску та щодо черг у пунктах пропуску невідкладно доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для відповідного реагування.
Нагадуємо громадянам та представникам суб’єктів господарювання: при виникненні проблемних питань під час перетину кордону та митного оформлення, а також неправомірних дій з боку працівників Львівської митниці ДФС телефонуйте за номером (032)258-99-69. Телефон «гарячої лінії» Львівської митниці ДФС працює цілодобово.