Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз розгляду звернень громадян органами ДФС області за січень - червень 2016 року

опубліковано 26 липня 2016 о 15:00

Для органів ДФС Львівщини важливим є створення умов для практичної реалізації громадянами права на звернення, що забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права і законні інтереси та відновлювати їх у разі порушення.

З метою оперативного реагування на інформацію заявників, Головне управління ДФС у Львівській області проводить аналіз звернень, що надходять від громадян нашої області.

Впродовж січня - червень 2016 року до органів ДФС Львівщини (без Львівської митниці) від громадян надійшло 365 письмових звернень, з яких 362 – заяви, 3 - скарги.

Щодо тематики питань, порушених громадянами у письмових зверненнях, то серед найбільш актуальних є  питання:

 - надання інформації про ухилення від сплати податків – 108 (30%);

- контрольно – перевірочної роботи – 65 звернень (18%);

- питання реєстрації та обліку платників податків – 31 (8%);

- роз’яснення з питань податкового законодавства – 41 (11%);

-оподаткування доходів фізичних осіб – 29 (8%);

- місцеві податки - 10 (3%).

 

За результатами розгляду звернень громадян протягом січня – червня 2016 року органами ДФС у Львівській області надано роз’яснення на 178 звернень, задоволено 49 звернень, відмовлено у задоволенні на 14 звернень,  не підлягали розгляду – 9 звернень, скеровано за належністю - 17, повернуто авторові – 56, решта звернень - на розгляді.

Для оперативного розв’язання  проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, в органах державної фіскальної служби області на всіх рівнях працюють  приймальні громадян.

Впродовж січня-червня 2016 року посадовими особами органів ДФС  області проведено 70 прийомів за участю 32 громадян. 69 звернень на усний прийом – це заяви, 1- скарга. За результатами розгляду 13 звернень вирішено позитивно, на 57 звернень роз’яснено.

Із загальної кількості особистих прийомів начальником Головного управління проведено 6 особистих прийомів, заступниками начальника – 4, начальниками ДПІ – 19, заступниками начальників ДПІ – 24, іншими посадовими особами ДПІ - 17.

Зваженість, пильність, неупередженість - важливі складові роботи із кожним зверненням громадян. Саме таким чином забезпечується постійний зв’язок між органами ДФС у Львівській області та громадянами.