Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу лінію» Локального моніторингового центру Львівської митниці ДФС у січні-серпні 2016 року

опубліковано 08 вересня 2016 о 17:00

За період з 01.01.2016 по 31.08.2016 на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 392 звернення, з них 388 заяв (клопотань), 3 скарги та одне зауваження. Зокрема, у серпні поточного року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 14 звернень (усі заяви (клопотання)).

Переважна кількість звернень (245 заяв (клопотань)) стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, правил здійснення митних формальностей тощо. Інші звернення стосувались черг у пунктах пропуску (37 звернень), порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів (37 звернень), відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення (26 звернень), складання протоколів про порушення митних правил (23 звернень), затримок в митному оформленні (23 звернення) та одне звернення стосувалось роботи інших органів виконавчої влади.

Зокрема, громадяни звертались з проханням надання роз’яснень практичного використання окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, а також з приводу роботи окремих структурних підрозділів митниці, надання контактних номерів телефонів, щодо видачі сертифікатів Євро-1 при експорті товарів, оформлення міжнародних поштових відправлень. Звернення щодо черг в пунктах пропуску, відмови у пропуску чи митному оформленні, скарги та зауваження доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування.

В усіх випадках громадянам в усній формі (телефоном), а за необхідності  письмово, надано вичерпні роз’яснення з приводу порушених ними питань, а також щодо вжитих митницею заходів за результатами опрацювання їх звернень. Скарг щодо результатів розгляду звернень на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС як працівниками Локального моніторингового центру, так і керівниками підрозділів митного оформлення, у митницю у звітному періоді не надходило.

Нагадуємо громадянам та представникам суб’єктів господарювання: при виникненні проблемних питань під час перетину кордону та митного оформлення, а також неправомірних дій з боку працівників Львівської митниці ДФС телефонуйте за номером (032)258-99-69. Телефон «гарячої лінії» Львівської митниці ДФС працює цілодобово.