Упродовж січня-вересня 2016 року до Львівської митниці ДФС надійшло 306 письмових звернень громадян, що на 161 звернення більше, ніж за аналогічний період 2015 року, з них 289 заяв (клопотань) (94,4%) та 17 скарг (5,6%), пропозиції (зауваження) не надходили.
Основні питання, що порушували громадяни у січні-вересні 2016 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення транспортних засобів і товарів, нарахування та звільнення від митних платежів, визначення митної вартості, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці тощо. Усі заяви громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки. За результатами розгляду на всі звернення надано відповіді у визначені законодавством терміни.
Слід відмітити, що у січні-вересні 2016 року на адресу митниці надійшли 17 скарг (за аналогічний період 2015 року – 18 скарг). За результатами розгляду 15 скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких усім скаржникам повідомлено про результати розгляду. Також заявникам, за необхідності, роз’яснювались вимоги законодавства з питань державної митної справи. Так, за результатами розгляду митницею скарг, у 2 випадках інформація підтвердилась частково, у решти – інформація не підтвердилась. У вказаних випадках часткового підтвердження інформації, до посадових осіб було застосовано заходи матеріального впливу та проведено заходи загальної профілактики правопорушення. Крім того, одна скарга була переслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», одна скарга, на даний час, перебуває на розгляді.
Упродовж вересня 2016 року до Львівської митниці ДФС надійшло 43 письмових звернень громадян (у вересні 2015 року також 43 звернення), з них 41 заява (клопотання) (95,3%) та 2 скарги (4,7%); пропозиції (зауваження) не надходили.
Основні питання, що порушували громадяни у вересні поточного року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення транспортних засобів та товарів, розгляду справ про порушення митних прави тощо. Усі заяви та скарга громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки (1 скарга перебуває на розгляді). За результатами розгляду на всі звернення надано відповіді у визначені законодавством терміни.
Слід відмітити, що у січні-вересні поточного року керівництвом Львівської митниці ДФС проведено 26 особистих прийомів громадян, на яких були присутні 28 осіб (у січні-вересні 2015 року – 41 особистих прийоми). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 25 заяв (клопотань) та 1 пропозицію (зауваження), скарги під час особистих прийомів не подавались. У вересні поточного року проведено один особистий прийом громадян.
Звернення громадян на особистому прийомі стосувались питань ввезення транспортних засобів для використання в зоні проведення АТО та щодо порушення митних правил (винесення постанов у справах про порушення митних правил), митного оформлення транспортних засобів і товарів, звільнення від митних платежів, завершення договору про співпрацю, а також можливості працевлаштування у Львівській митниці ДФС. Пропозиція стосувалась питання розміщення додаткових інформаційних знаків (табло чи світлофорів) щодо розмежування смуг руху перед пунктами пропуску, в яких запроваджено експеримент по розмежуванню руху автомобілів на українській та іноземній реєстрації.
В усіх випадках звернень на особистому прийомі громадянам в усній формі, а за необхідності – письмово, надавались вичерпні роз’яснення з приводу порушених питань.
Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.
Слід також зауважити, що з метою можливості зручного та ефективного спілкування громадян із керівництвом Львівської митниці ДФС, з травня поточного року керівництвом митниці запроваджено проведення особистого прийому громадян, за їх бажанням, у форматі відео-конференції в он-лайн режимі через Skype - зв’язок (адреса для зв’язку: lviv.customs@outlook.com). Детальна інформація про порядок і графік особистого прийому громадян керівництвом Львівської митниці ДФС розміщена на субсайті ГУ ДФС у Львівській області в мережі Інтернет за адресою: lv.sfs.gov.ua в розділі «Приймальна громадян»/«Графік особистого прийому».