Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні-лютому 2018 року

опубліковано 07 березня 2018 о 13:45

Упродовж січня-лютого 2018 року до Львівської митниці ДФС надійшло 159 письмових звернень громадян, що на 25 звернень більше, ніж за аналогічний період 2017 року, з них 157 заяв (клопотань) (98,7%) та 2 скарги (1,3%), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-лютому 2018 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, розгляду справ про порушення митних правил, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду 97 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни. Станом на 01.03.2018 на розгляді в митниці знаходяться 62 звернення.

Слід відмітити, що у січні-лютому 2018 року на адресу митниці надійшли 2 скарги (за аналогічний період 2017 року – 9 скарг). За результатами розгляду 1 скарги, яка надійшла до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржнику повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Станом на 01.03.2018 на розгляді в митниці знаходиться 1 скарга.

Повторні, колективні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді не надходили.

Упродовж лютого 2018 року до Львівської митниці ДФС надійшло 90 письмових звернень громадян (у лютому 2017 року 60 звернень), з них 89 заяв (клопотань) (98,9%) та 1 скарга (1,1%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у лютому поточного року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, розгляду справ про порушення митних правил,  роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, тощо. Усі заяви та скарги громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки.

Слід відмітити, що у січні-лютому 2018 року керівництвом Львівської митниці ДФС проведено 5 особистих прийоми громадян, на яких були присутні 6 осіб (у січні-лютому 2017 року – 23 особистих прийоми). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 5 заяв (клопотань), скарги та пропозиції (зауваження) під час особистих прийомів не подавались. Зокрема, у лютому поточного року проведено 4 особистих прийоми громадян.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувалось питань щодо порядку тимчасового ввезення транспортного засобу, проходження практики на митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.