Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу лінію» Локального моніторингового центру Львівської митниці ДФС у січні-лютому 2018 року

опубліковано 13 березня 2018 о 12:32

У січні-лютому 2018 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 54 звернення, що на 31 звернення менше ніж за аналогічний період минулого року (у січні-лютому 2017 року – 85 звернень), усі – заяви (клопотання). Зокрема, у лютому надійшло 12 звернень.

Велика кількість звернень – 19 заяв (клопотань), що становить 35 % від усіх звернень, стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, правил здійснення митних формальностей тощо (зокрема, у лютому 5 звернень). Інші звернення стосувались черг у пунктах пропуску – 18 звернень (у лютому – 2 звернення), затримок в митному оформленні – 9 звернень (у лютому – 4 звернення), щодо порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів – 5 звернень (у лютому – 1 звернення), щодо відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення – 2 звернення (у лютому з даної тематики звернення не надходили), щодо порушення митних правил – 1 (у з даної тематики звернення не надходили).

У випадку звернень громадян щодо практичного використання окремих норм законодавства України з питань державної митної справи в усіх випадках було надано вичерпні роз’яснення – консультації відповідно до Митного кодексу України. Звернення щодо черг в пунктах пропуску, відмови у пропуску чи митному оформленні доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування. В усіх випадках громадянам надано вичерпні відповіді з приводу порушених ними питань, а також щодо вжитих митницею заходів за результатами опрацювання їх звернень.

Нагадуємо громадянам та представникам суб’єктів господарювання: при виникненні проблемних питань під час перетину кордону та митного оформлення, а також неправомірних дій з боку працівників Львівської митниці ДФС телефонуйте за номером (032)258-99-69. Телефон «гарячої лінії» Львівської митниці ДФС працює цілодобово.