Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні-березні 2018 року

опубліковано 04 квітня 2018 о 17:23

Упродовж січня-березня 2018 року до Львівської митниці ДФС надійшло 199 письмових звернень громадян, що на 22 звернення більше, ніж за аналогічний період 2017 року, з них 193 заяви (клопотання) (97%) та 6 скарг (3%), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-березні 2018 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, розгляду справ про порушення митних правил, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду 188 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни. Станом на 01.04.2018 на розгляді в митниці знаходяться 11 звернень.

Слід відмітити, що у січні-березні 2018 року на адресу митниці надійшло 6 скарг (за аналогічний період 2017 року – 13 скарг). За результатами розгляду 4 скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржнику повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Станом на 01.04.2018 на розгляді в митниці знаходиться 2 скарги.

Повторні, колективні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді не надходили.

Упродовж березня 2018 року до Львівської митниці ДФС надійшло 40 письмових звернень громадян (у березні 2017 року 43 звернення), з них 36 заяв (клопотань) (90%) та 4 скарги (10%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у березні поточного року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, розгляду справ про порушення митних правил,  роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, тощо. Усі заяви та скарги громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки.

Слід відмітити, що у січні-березні 2018 року керівництвом Львівської митниці ДФС проведено 9 особистих прийоми громадян, на яких були присутні 10 осіб (у січні-березні 2017 року – 28 особистих прийоми). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 9 заяв (клопотань), скарги та пропозиції (зауваження) під час особистих прийомів не подавались. Зокрема, у березні поточного року проведено 4 особистих прийоми громадян.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувалось питань щодо порядку тимчасового ввезення транспортного засобу, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, проходження практики на митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.