Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні-квітні 2018 року

опубліковано 04 травня 2018 о 16:28

Упродовж січня-квітня 2018 року до Львівської митниці ДФС надійшло 240 письмових звернень громадян, що на 30 звернень більше, ніж за аналогічний період 2017 року, з них 232 заяви (клопотання) (96,7%) та 8 скарг (3,3%), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-квітні 2018 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, нарахування митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду 234 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни. Станом на 01.05.2018 на розгляді в митниці знаходяться 6 звернень.

Слід відмітити, що у січні-квітні 2018 року на адресу митниці надійшло 8 скарг (за аналогічний період 2017 року – 15 скарг). За результатами розгляду 7 скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржникам повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Станом на 01.05.2018 на розгляді в митниці знаходиться 1 скарга.

Повторні, колективні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді не надходили.

Упродовж квітня 2018 року до Львівської митниці ДФС надійшло 41 письмове звернення громадян (у квітні 2017 року 33 звернення), з них 39 заяв (клопотань) (95%) та 2 скарги (5%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у квітні поточного року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, розгляду справ про порушення митних правил,  працевлаштування в митниці,  роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, тощо. Усі заяви та скарги громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки.

Слід відмітити, що у січні-квітні 2018 року керівництвом Львівської митниці ДФС проведено 12 особистих прийоми громадян, на яких були присутні 19 осіб (у січні-квітні 2017 року – 31 особистий прийом). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 12 заяв (клопотань), скарги та пропозиції (зауваження) під час особистих прийомів не подавались. Зокрема, у квітні поточного року проведено 3 особистих прийоми громадян.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувалось питань щодо порядку тимчасового ввезення транспортного засобу, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, проходження практики на митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.