Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні-травні 2018 року

опубліковано 08 червня 2018 о 14:19

Упродовж січня-травня 2018 року до Львівської митниці ДФС надійшло 262 письмових звернення громадян, що на 5 звернень менше, ніж за аналогічний період 2017 року, з них 249 заяв (клопотань) (95%) та 13 скарг (5%), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-травні 2018 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, нарахування митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду 256 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни. Станом на 01.06.2018 на розгляді в митниці знаходяться 6 звернень.

Слід відмітити, що у січні-травні 2018 року на адресу митниці надійшло 13 скарг (за аналогічний період 2017 року – 16 скарг). За результатами розгляду 10 скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржникам повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Одна скарга була повернута авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян». Станом на 01.06.2018 на розгляді в митниці знаходиться 2 скарги.

Повторні, колективні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді не надходили.

Упродовж травня 2018 року до Львівської митниці ДФС надійшло 22 письмових звернення громадян (у травні 2017 року 57 звернень), з них 17 заяв (клопотань) (77,3%) та 5 скарг (22,7%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у травні поточного року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, розгляду справ про порушення митних правил,  роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, тощо. Усі заяви та скарги громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки.

Слід відмітити, що у січні-травні 2018 року керівництвом Львівської митниці ДФС проведено 15 особистих прийоми громадян, на яких були присутні 22 особи (у січні-травні 2017 року – 34 особистих прийоми). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 15 заяв (клопотань), скарги та пропозиції (зауваження) під час особистих прийомів не подавались. Зокрема, у травні поточного року проведено 3 особистих прийоми громадян.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувалось питань щодо порядку тимчасового ввезення транспортного засобу, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, проходження практики на митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.