Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу лінію» Локального моніторингового центру Львівської митниці ДФС у січні-липні 2018 року

опубліковано 09 серпня 2018 о 14:46

У січні-липні 2018 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 269 звернень, що майже в 1,2 рази менше, ніж за аналогічний період минулого року (у січні-липні 2017 року – 326 звернень), з них 267 заяви (клопотання) та 2 скарги. Зокрема, у липні надійшло 77 звернень (усі заяви (клопотання)).

Велика кількість звернень – 142 заяви (клопотання), що становить 52,8 % від усіх звернень, стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, правил здійснення митних формальностей тощо (зокрема, у липні надійшло 51 звернення). Інші звернення стосувались черг у пунктах пропуску – 52 звернень (у липні – 13 звернень), затримок в митному оформленні – 28 звернень (у липні – 3 звернення), щодо порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів – 26 звернень (у липні – 8 звернень), щодо відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення – 8 звернень (у липні – 1 звернення), щодо порушення митних правил – 13 (у липні – 1 звернення).

У березні та червні 2018 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 2 скарги, які стосувались порядку роботи митного поста «Рава-Руська» та неправомірної, на думку заявника, відмови на цьому ж митному посту у пропуску на митну територію України транспортного засобу особистого користування. За результатами розгляду цих скарг порушень в діях посадових осіб митниці виявлено не було. За бажанням заявників, Львівською митницею ДФС було надано письмові відповіді.

У випадку звернень громадян щодо практичного використання окремих норм законодавства України з питань державної митної справи в усіх випадках було надано вичерпні роз’яснення – консультації відповідно до Митного кодексу України. Звернення щодо черг в пунктах пропуску, відмови у пропуску чи митному оформленні доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування. В усіх випадках громадянам надано вичерпні відповіді з приводу порушених ними питань, а також щодо вжитих митницею заходів за результатами опрацювання їх звернень.

Нагадуємо громадянам та представникам суб’єктів господарювання: при виникненні проблемних питань під час перетину кордону та митного оформлення, а також неправомірних дій з боку працівників Львівської митниці ДФС телефонуйте за номером (032)258-99-69. Телефон «гарячої лінії» Львівської митниці ДФС працює цілодобово.