Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні-липні 2018 року

опубліковано 08 серпня 2018 о 17:46

Упродовж січня-липня 2018 року до Львівської митниці ДФС надійшло 352 письмових звернення громадян, що на 64 звернення менше, ніж за аналогічний період 2017 року, з них 337 заяв (клопотань) (95,7%) та 15 скарг (4,3%), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-липні 2018 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, нарахування митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, надання благодійної допомоги,  роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду 344 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни. Станом на 01.08.2018 на розгляді в митниці знаходиться 8 звернень.

Слід відмітити, що у січні-липні 2018 року на адресу митниці надійшло 15 скарг (за аналогічний період 2017 року – 35 скарг). За результатами розгляду 14 скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржникам повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Одна скарга була повернута авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян».

Повторні, колективні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді не надходили.

Упродовж липня 2018 року до Львівської митниці ДФС надійшло 65 письмових звернень громадян (у липні 2017 року 67 звернень), з них 64 заяви (клопотання) (98,5%) та 1 скарга (1,5%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у липні поточного року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, надання благодійної допомоги, розгляду справ про порушення митних правил, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, проведення особистих прийомів тощо. Усі заяви громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки.

Слід відмітити, що у січні-липні 2018 року керівництвом та керівниками структурних підрозділів Львівської митниці ДФС проведено 25 особистих прийоми громадян, на яких були присутні 47 осіб (у січні-липні 2017 року – 42 особистих прийоми). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 25 заяв (клопотання). Скарги та пропозиції (зауваження), під час особистих прийомів не подавались. Зокрема, у липні поточного року проведено 6 особистих прийоми громадян.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувалось питань щодо порядку тимчасового ввезення транспортного засобу, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, проходження практики на митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, кадрових питань тощо.

Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.