Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу лінію» Локального моніторингового центру Львівської митниці ДФС у січні-серпні 2018 року

опубліковано 14 вересня 2018 о 13:22

За вісім місяців поточного року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 298 звернень, що майже в 1,2 рази менше, ніж за аналогічний період минулого року (у січні-серпні 2017 року – 366 звернень), з них 296 заяв (клопотань) та 2 скарги. Зокрема, у серпні надійшло 29 звернень (усі заяви (клопотання)).

Велика кількість звернень – 156 заяв (клопотань), що становить 52,3 % від усіх звернень, стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, правил здійснення митних формальностей тощо (зокрема, у серпні надійшло 14 таких звернень). Інші звернення стосувались черг у пунктах пропуску – 57 звернень (у серпні – 5 звернень), затримок в митному оформленні – 32 звернення (у серпні – 4 звернення), щодо порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів – 31 звернення (у серпні – 5 звернень), щодо відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення – 9 звернень (у серпні – 1 звернення), щодо порушення митних правил – 13 (у серпні звернень з даної тематики не було).

У березні та червні 2018 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 2 скарги, які стосувались порядку роботи митного поста «Рава-Руська» та неправомірної, на думку заявника, відмови на цьому ж митному посту у пропуску на митну територію України транспортного засобу особистого користування. За результатами розгляду цих скарг порушень в діях посадових осіб митниці виявлено не було. За бажанням заявників, Львівською митницею ДФС було надано письмові відповіді.

У випадку звернень громадян щодо практичного використання окремих норм законодавства України з питань державної митної справи в усіх випадках було надано вичерпні роз’яснення – консультації відповідно до Митного кодексу України. Звернення щодо черг в пунктах пропуску, відмови у пропуску чи митному оформленні доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування. В усіх випадках громадянам надано вичерпні відповіді з приводу порушених ними питань, а також щодо вжитих митницею заходів за результатами опрацювання їх звернень.

Нагадуємо громадянам та представникам суб’єктів господарювання: при виникненні проблемних питань під час перетину кордону та митного оформлення, а також неправомірних дій з боку працівників Львівської митниці ДФС телефонуйте за номером (032) 258-99-69. Телефон «гарячої лінії» Львівської митниці ДФС працює цілодобово.