Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні-жовтні 2018 року

опубліковано 13 листопада 2018 о 17:18

Упродовж січня-жовтня 2018 року до Львівської митниці ДФС надійшло 448 письмових звернень громадян, що на 134 звернення менше, ніж за аналогічний період 2017 року, з них 424 заяви (клопотання) (94,6%) та 24 скарги (5,4%), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-жовтні 2018 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, нарахування митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, надання благодійної допомоги, проведення особистих прийомів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду 444 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни. Станом на 01.11.2018 на розгляді в митниці знаходились 4 звернення.

Слід відмітити, що у січні-жовтні 2018 року на адресу митниці надійшло 24 скарги (за аналогічний період 2017 року – 45 скарг). За результатами розгляду 22 скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржникам повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Дві скарги були повернуті авторам відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян».

Повторні, колективні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді не надходили.

Упродовж жовтня 2018 року до Львівської митниці ДФС надійшло 25 письмових звернень громадян (у жовтні 2017 року 52 звернення), з них 24 заяви (клопотання) (96%) та 1 скарга (4%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у жовтні поточного року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, розгляду справ про порушення митних правил, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, проведення особистих прийомів тощо. Усі заяви громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки.

Слід відмітити, що у січні-жовтні 2018 року керівництвом та керівниками структурних підрозділів Львівської митниці ДФС проведено 38 особистих прийомів громадян, на яких були присутні 84 особи (у січні-жовтні 2017 року – 56 особистих прийомів). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 38 заяв (клопотань). Скарги та пропозиції (зауваження), під час особистих прийомів не подавались. Зокрема, у жовтні поточного року проведено 5 особистих прийоми громадян.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувалось питань щодо порядку тимчасового ввезення транспортного засобу, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, проходження практики на митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, кадрових питань тощо.

Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.