Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні-листопаді 2018 року

опубліковано 06 грудня 2018 о 12:02

Упродовж січня-листопада 2018 року до Львівської митниці ДФС надійшло 689 письмових звернень громадян, що на 63 звернення більше, ніж за аналогічний період 2017 року, з них 660 заяв (клопотань) (95,8%) та 29 скарг (4,2%), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-листопаді 2018 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, нарахування митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, надання благодійної допомоги, проведення особистих прийомів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду 672 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни. Станом на 01.12.2018 на розгляді в митниці знаходились 17 звернень.

Слід відмітити, що у січні-листопаді 2018 року на адресу митниці надійшло 29 скарг (за аналогічний період 2017 року – 46 скарг). За результатами розгляду 23 скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржникам повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Шість скарг були повернуті авторам відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян».

Повторні, колективні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді не надходили.

Упродовж листопада 2018 року до Львівської митниці ДФС надійшло 241 письмове звернення громадян (у листопаді 2017 року 44 звернення), з них 236 заяв (клопотань) (97,9%) та 5 скарг (2,1%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у листопаді поточного року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, проведення особистих прийомів тощо. Усі заяви громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки.

Слід відмітити, що у січні-листопаді 2018 року керівництвом та керівниками структурних підрозділів Львівської митниці ДФС проведено 41 особистий прийом громадян, на яких були присутні 87 осіб (у січні-листопаді 2017 року – 61 особистий прийом). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 41 заява (клопотання). Скарги та пропозиції (зауваження), під час особистих прийомів не подавались. Зокрема, у листопаді поточного року проведено 3 особистих прийоми громадян.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувалось питань щодо порядку тимчасового ввезення транспортного засобу, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, проходження практики на митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, кадрових питань тощо.

Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.