Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у 2018 році

опубліковано 10 січня 2019 о 16:03

Упродовж 2018 року до Львівської митниці ДФС надійшло 746 письмових звернень громадян, що на 21 звернення більше, ніж у 2017 році, з них 711 заяв (клопотань) (95,3%) та 35 скарг (4,7%), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у 2018 році, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, визначення митної вартості, нарахування митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, надання благодійної допомоги, проведення особистих прийомів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду 729 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни. Станом на 01.01.2019 на розгляді в митниці знаходились 17 звернень.

Слід відмітити, що у 2018 році на адресу митниці надійшло 35 скарг (у 2017 році – 49 скарг). За результатами розгляду 26 скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржникам повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Шість скарг були повернуті авторам відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян». Станом на 01.01.2019 на розгляді в митниці знаходяться 3 скарги.

Повторні, колективні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді не надходили.

Упродовж грудня 2018 року до Львівської митниці ДФС надійшло 57 письмових звернень громадян (у грудні 2017 року – 99 звернень), з них 51 заява (клопотання) (89,5%) та 6 скарг (10,5%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у грудні 2018 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, визначення митної вартості, нарахування митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил тощо. Усі заяви громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки.

Слід відмітити, що у 2018 році керівництвом та керівниками структурних підрозділів Львівської митниці ДФС проведено 57 особистих прийомів громадян, на яких були присутні 126 осіб (у 2017 році – 69 особистих прийомів). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 57 заяв (клопотань). Скарги та пропозиції (зауваження), під час особистих прийомів не подавались. Зокрема, у грудні 2018 року проведено 16 особистих прийомів громадян.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувалось питань щодо порядку тимчасового ввезення транспортного засобу, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, проходження практики на митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, кадрових питань тощо.

Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.