Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз розгляду звернень громадян органами ДФС області за січень - грудень 2018 року

опубліковано 10 січня 2019 о 17:39

Для органів ДФС Львівщини важливим є створення умов для практичної реалізації громадянами права на звернення, що забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права і законні інтереси та відновлювати їх у разі порушення.

З метою оперативного реагування на інформацію заявників, Головне управління ДФС у Львівській області проводить аналіз звернень, що надходять від громадян нашої області.

Впродовж січня - грудня 2018 року до органів ДФС Львівщини (без Львівської митниці) від громадян надійшло 581 письмове звернення, з яких 569 – заяв, 12 - скарг.

Щодо тематики питань, порушених громадянами у письмових зверненнях, то серед найбільш актуальних є  питання:

- надання інформації про ухилення від сплати податків – 206 звернень (35%);

- контрольно – перевірочної роботи – 35 (6%);

- місцевих податків - 108 (18%).

- реєстрації та обліку платників податків – 35 (6%);

- щодо єдиного соціального внеску – 34 (6%);

- оподаткування доходів фізичних осіб – 52 (9%);

- консультації з питань податкового законодавства – 31 (5%)

За результатами розгляду звернень громадян протягом січня – грудня 2018 року органами ДФС у Львівській області надано роз’яснення на 321 звернення, задоволено 125 звернень, відмовлено у задоволенні на 4 звернення,  не підлягали розгляду – 9 звернень, скеровано за належністю - 23, повернуто авторові – 61, решта звернень - на розгляді.

Для оперативного розв’язання  проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, в органах державної фіскальної служби області на всіх рівнях працюють  приймальні громадян.

Впродовж січня - грудня 2018 року посадовими особами органів ДФС  області проведено 85 прийомів за участю 87 громадян. Усі звернення на усний прийом – це заяви. За результатами розгляду 14 звернень вирішено позитивно, на 71 звернення роз’яснено.

Із загальної кількості особистих прийомів начальником Головного управління проведено 16 особистих прийомів, заступниками начальника – 15, іншими посадовими особами – 54.

Зваженість, пильність, неупередженість - важливі складові роботи із кожним зверненням громадян. Саме таким чином забезпечується постійний зв’язок між органами ДФС у Львівській області та громадянами.