Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні-травні 2019 року

опубліковано 06 червня 2019 о 15:56

Упродовж січня-травня 2019 року до Львівської митниці ДФС надійшло 680 письмове звернення громадян, що у 2,6 разів більше, ніж в аналогічному періоді 2018 року (у січні-травні 2018 року – 262 звернення), з них 658 заяв (клопотань) (96,8 %) та 22 скарги (3,2 %), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-травні 2019 року, стосувались митного оформлення транспортних засобів та товарів, внесення змін (модифікацій) до баз даних, порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, нарахування митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, проведення особистих прийомів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду Львівською митницею ДФС 668 звернень заявникам надані відповіді. Два звернення було визнано анонімними та розгляду не підлягали. Станом на 01.06.2019 на розгляді в митниці знаходилось 10 звернень.

Слід відмітити, що у січні-травні 2019 року на адресу митниці надійшло 22 скарги (у січні-травні 2018 року – 13 скарг). За результатами розгляду дев’ятнадцяти скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржників повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Одна скарга була перенаправлена відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Станом на 01.06.2019 на розгляді в митниці знаходиться 2 скарги.

Повторні, колективні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді не надходили.

Упродовж травня 2019 року до Львівської митниці ДФС надійшло 51 письмове звернення громадян (у травні 2018 року – 22 звернення), з них 48 заяв (клопотань) (94,1%) та 3 скарги (5,9%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у травні поточного року, стосувались митного оформлення товарів, внесення змін (модифікацій) до баз даних, порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного контролю та митного оформлення міжнародних поштових відправлень, нарахування митних платежів та повернення надміру сплачених коштів (залишку коштів) при митному оформленні товарів, розгляду справ про порушення митних правил, проведення особистих прийомів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

У січні-травні 2019 року керівництвом та керівниками структурних підрозділів Львівської митниці ДФС проведено 35 особистих прийомів громадян, на яких були присутні 59 осіб (у січні-травні 2018 року – 15 особистих прийомів). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 35 заяв (клопотань). Скарги та пропозиції (зауваження), під час особистих прийомів не подавались. Зокрема, у травні поточного року проведено 7 особистих прийомів громадян.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувалось питань щодо працевлаштування в митниці, митного оформлення товарів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, кадрових питань тощо.

В усіх випадках звернення були належним чином розглянуті та заявників повідомлено про результати розгляду. Фактів не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Поряд з цим, за результатами аналізу виконання контрольних доручень щодо розгляду звернень громадян у січні-травні 2019 року було встановлено два випадки ненадання в установлений термін відповідей заявникам (до винних у цьому посадових осіб митниці застосовано заходи матеріального впливу).