Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні-червні 2019 року

опубліковано 08 липня 2019 о 11:20

Упродовж січня-червня 2019 року до Львівської митниці ДФС надійшло 709 письмових звернень громадян, що у 2,5 разів більше, ніж в аналогічному періоді 2018 року (у січні-червні 2018 року – 287 звернень), з них 685 заяв (клопотань) (96,6 %) та 24 скарги (3,4 %), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-червні 2019 року, стосувались митного оформлення транспортних засобів та товарів, внесення змін (модифікацій) до баз даних, порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, нарахування митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, проведення особистих прийомів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду Львівською митницею ДФС 705 звернень заявникам надані відповіді. Два звернення було визнано анонімними та розгляду не підлягали. Станом на 01.07.2019 на розгляді в митниці знаходилось 2 звернення.

Слід відмітити, що у січні-червні 2019 року на адресу митниці надійшло 24 скарги (у січні-червні 2018 року – 14 скарг). За результатами розгляду двадцяти двох скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржників повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Одна скарга була перенаправлена відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Ще одна скарга була повернута авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян». Станом на 01.07.2019 на розгляді в митниці скарги не перебувають.  

Повторні, колективні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді не надходили.

Упродовж червня 2019 року до Львівської митниці ДФС надійшло 29 письмових звернень громадян (у червні 2018 року – 25 звернень), з них 27 заяв (клопотань) (93,1%) та 2 скарги (6,9%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у червні поточного року, стосувались митного оформлення товарів, внесення змін (модифікацій) до баз даних, порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного контролю та митного оформлення міжнародних поштових відправлень, нарахування митних платежів та повернення надміру сплачених коштів (залишку коштів) при митному оформленні товарів, розгляду справ про порушення митних правил, проведення особистих прийомів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

У січні-червні 2019 року керівництвом та керівниками структурних підрозділів Львівської митниці ДФС проведено 39 особистих прийомів громадян, на яких були присутні 67 осіб (у січні-червні 2018 року – 19 особистих прийомів). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 39 заяв (клопотань). Скарги та пропозиції (зауваження), під час особистих прийомів не подавались. Зокрема, у червні поточного року проведено 4 особистих прийоми громадян.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувалось питань щодо працевлаштування в митниці, митного оформлення товарів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, кадрових питань тощо.

В усіх випадках звернення були належним чином розглянуті та заявників повідомлено про результати розгляду. Фактів не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Поряд з цим, за результатами аналізу виконання контрольних доручень щодо розгляду звернень громадян у січні-червні 2019 року було встановлено два випадки ненадання в установлений термін відповідей заявникам (до винних у цьому посадових осіб митниці застосовано заходи матеріального впливу).