Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз розгляду звернень громадян ГУ ДПС у Львівській області за січень-червень 2020 року

опубліковано 06 липня 2020 о 16:43

Своєчасний і кваліфікований розгляд звернень громадян та підвищення якості роботи податківців – це питання, яким у ГУ ДПС у Львівській області приділяється постійна увага. При розгляді звернень громадян вживаються заходи щодо кваліфікованого, об’єктивного та своєчасного розгляду, оперативного вирішення викладених у них питань відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інших законодавчих актів України. Проводяться заходи щодо запобігання у подальшому таких порушень.

Щоб жодне звернення не залишилось поза увагою, з метою оперативного реагування на інформацію заявників, Головне управління ДПС у Львівській області проводить щомісячний аналіз та узагальнює практику розгляду звернень громадян, що надходять від громадян нашої області, шляхом складання звітної документації.

У січні-червні 2020 року до ГУ ДПС у Львівській області надійшло 123 письмових звернення громадян, в тому числі: письмових заяв – 120 (98%); скарг –3 (2%); пропозиції – 0.

 

Найпоширенішими темами звернень громадян є: 67 звернень щодо інформування про ухилення від сплати податків,  2 звернення щодо контрольно-перевірочної роботи,  5 звернень щодо  реєстрації та обліку платників податків, 9 звернень з питань реєстраційних номерів облікових карток, 3 звернення з питань надання консультацій податкового законодавства,  10 звернень з питань єдиного соціального внеску, 24 звернення з  інших питань, що належать до компетенції ГУ ДПС у Львівській області.

 

 ГУ ДПС у Львівській області розглянуто 113 письмових звернень (94% від усіх звернень), по 10 зверненнях термін надання відповіді не настав і вони знаходяться на розгляді. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення на 59 звернень, вирішено позитивно –13 звернень, відмовлено у задоволенні  на 16 звернень, повернуто авторові у відповідності до ст.5 ЗУ «Про звернення громадян» - 10 звернень, надіслано за належністю у відповідності до ст.7 ЗУ «Про звернення громадян» - 5 звернень, звернення, які не підлягають розгляду у відповідності до ст..5 та 17 ЗУ «Про звернення громадян» (анонімні) – 10.

     Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

 

 Особистий прийом громадян у ГУ ДПС у Львівській області здійснюється відповідно до розділу VI Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.04.2015 за № 484/26929, згідно з Графіками особистого прийому громадян.

Слід зазначити, що з метою запобігання поширенню та мінімізації інфікування коронавірусною інфекцією «COVID-19» працівників ГУ ДПС  у Львівській області на період карантину тимчасово призупинено прийом громадян посадовими особами.

Впродовж поточного року керівництвом та посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області проведено 12 особистих прийомів за участю 12 громадян.

В одному випадку задоволено вимоги заявника, у всіх інших випадках звернень на особистому прийомі громадянам в усній формі  надавались вичерпні роз’яснення з приводу порушених питань.

Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області  положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.

Зваженість, пильність, неупередженість - важливі складові роботи із кожним зверненням громадян. Саме таким чином забезпечується постійний зв’язок між органами ДПС у Львівській області та громадянами.