Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз розгляду звернень громадян ГУ ДПС у Львівській області за І квартал 2024 року

опубліковано 04 квітня 2024 о 16:07

Протягом І кварталу 2024 року до Головного управління ДПС у Львівській області надійшло 169 звернень громадян, у тому числі 31 звернення засобами електронного зв’язку.       

Структурними підрозділами ГУ, незважаючи на запроваджений на всій території України воєнний стан та тимчасове призупинення надання відповідей на звернення підприємств, установ та організацій, звернення громадян, звернення платників податків про надання індивідуальних податкових консультацій, запити на інформацію, що не стосуються правового режиму воєнного стану, військової діяльності, надання медичної допомоги, евакуації населення тощо, що зумовлено положеннями пп. 69.9 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, продовжується розгляд звернень громадян.

Найчастіше громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової, податкової та митної політики – 166 звернень, або 98 відс. від загальної кількості, в тому числі звернень щодо податкової політики – 159.

Найпоширеніші з питань, це: щодо інформування про ухилення від сплати податків - 58 звернень (35 відс.), щодо контрольно-перевірочної роботи – 51 звернення, або 31 відс., щодо нарахування місцевих податків – 19 звернень, в тому числі нарахування (перерахування) податку на майно – 16 звернень (10 відс.), нарахування єдиного податку – 3 звернення (2 відс.), щодо обліку реєстраційних номерів облікових карток платників податків, або відмови від них - 11 звернень (7 відс.), стосовно загальнодержавних податків – 11 звернень (7 відс.).

З інших питань, що належать до компетенції ГУ ДПС у Львівській області (щодо видачі довідки стосовно працевлаштування, щодо порушення етики державного службовця, щодо видачі довідки для підтвердження трудового стажу) надійшло 3 звернення, або 2 відс.

Впродовж звітного періоду надійшло 4 колективних, 15 анонімних звернень, 3 повторних, 6 дублетних та 9 неодноразових звернень. Масових звернень не надходило. 

За соціальним станом авторів звернень надійшло: 8 звернень від пенсіонерів, 3 – від селян, 2 – від військовослужбовців, 2 – від підприємців, 4 – від журналістів, у всіх інших випадках – соціальний стан не визначено.       

Протягом січня – березня 2024 року надано відповіді у телефонному режимі на 1023 звернення фізичних та юридичних осіб.

Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.