Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз розгляду звернень громадян ГУ ДПС у Львівській області за 2023 рік

опубліковано 04 січня 2024 о 15:01

Протягом  2023 року до Головного управління ДПС у Львівській області надійшло 414 звернень громадян, у тому числі 104 звернень засобами електронного зв’язку.       

Структурними підрозділами ГУ, незважаючи на запроваджений на всій території України воєнний стан та тимчасове призупинення надання відповідей на звернення підприємств, установ та організацій, звернення громадян, звернення платників податків про надання індивідуальних податкових консультацій, запити на інформацію, що не стосуються правового режиму воєнного стану, військової діяльності, надання медичної допомоги, евакуації населення тощо, що зумовлено положеннями пп. 69.9 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, продовжується розгляд звернень громадян.

Найчастіше громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової, податкової та митної політики (402 звернення – 97 відс. від загальної кількості). Звернень щодо податкової політики – 370.

Найпоширеніші з них: щодо контрольно-перевірочної роботи - 162 звернень, або 44 відс., щодо інформування про ухилення від сплати податків - 69 звернень (19 відс.), щодо реєстрації та відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків - 38 звернень (10 відс.), про нарахування (перерахування) податку на  майно, єдиний податок – 50 звернень (13 відс.), загальнодержавні податки-31звернень  (8 відс.).

З інших питань, що належать до компетенції ГУ ДПС у Львівській області надійшло 20 звернень, або 6 відс., зокрема: щодо повернення помилково сплачених коштів, щодо неофіційно працюючих працівників, щодо наявності дозволів на проведення господарської діяльності, щодо наявності ліцензій на продаж алкогольних напоїв, щодо ненадання розрахункових документів, щодо скасування (перерахування) земельного податку, та ін.

Впродовж  2023 року надійшло 10 колективних та 21 анонімних звернень, 30 повторних, 12 дублетних, 6 неодноразових звернень. Масових звернень не надходило. 

За соціальним станом авторів звернень надійшло: 17 звернень від пенсіонерів, 2 – від державних службовців, 3 – від робітників, 1 – від працівника бюджетної сфери, у всіх інших випадках – соціальний стан не визначено.      

Протягом січня–грудня 2023 року надано відповіді у телефонному режимі на 4375 звернень фізичних та юридичних осіб.

Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.