Днями в Сколівській ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія».
На питання платників відповідала заступник начальника Сколівської ДПІ ГУ ДПС у Львівській області Галина Чобич.
Наводимо найцікавіші запитання та відповіді на них.
Чи можна суб’єкту господарювання застосовувати програмний РРО поряд із класичними РРО?
З 01 серпня 2020 року кожен суб’єкт господарювання може обрати РРО, який йому зручніше використовувати під час здійснення розрахункових операцій, – класичний РРО чи програмний РРО.
Законодавчо не встановлено заборон та обмежень щодо застосування одним суб’єктом господарювання ПРРО поряд із класичними РРО.
Здійснити реєстрацію програмного РРО можна в електронному вигляді за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет» (код форми J/F 136602).
Як дистанційно отримати податкову інформацію?
З метою запобігання поширення коронавірусу запроваджені карантинні заходи. Радимо Вам користуватись дистанційними формами комунікацій і максимально — електронними сервісами ДПС, які розміщені на головній сторінці офіційного вебпорталу ДПС України, а саме:
- електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua/;
- електронна звітність https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/.
Контактна інформація Головного управління ДПС у Львівській області розміщена на головній сторінці субсайту у розділі «Контакти».
Що таке «Електронний кабінет» ? Які послуги можна отримати через Електронний кабінет?
«Електронний кабінет» - інформаційно-телекомунікаційна система вхід до якої здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/, а також через вебпортал ДПС https://tax.gov.ua/.
У приватній частині Електронного кабінету платник має змогу:
відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»);
доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню «Облікові дані»), даних інтегрованих карток (меню «Стан розрахунків з бюджетом»), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню «Вхідні/вихідні документи»);
Створити, редагувати, підписати та надіслати податкову звітність (меню « Введення звітності»);
переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню «Стан розрахунків з бюджетом»);
Чи може підприємець подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування через «Електронний кабінет»?
За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету підприємець має можливість направити до ДПС разом із супровідним листом у форматі pdf: заяву про застосування спрощеної системи оподаткування; розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування. Інформацію щодо отримання та реєстрації заяви в ДПС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи - у вкладці «Відправлені документи».
Як в Електронному кабінеті створюється податкова декларація про майновий стан і доходи – ФОП?
Створення, редагування, підписання та надсилання податкової звітності здійснюється в режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету.
При формуванні податкової декларації користувач самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми» та обирає необхідну форму податкової декларації за звітний період, щодо якого здійснюється звітування. В наступному вікні обирає «стан документа» та відповідний територіальний орган ДПС: «регіон», «район».
Покрокову допомогу щодо створення електронних документів розміщено в відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога».