Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» - дієвий спосіб комунікації з платниками податків

опубліковано 22 листопада 2023 о 15:09

В Мостиській ДПІ пройшов черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо новацій податкового законодавства. На запитання платників податків відповідав начальник ДПІ Василь Дутко.

Платники мали змогу отримати кваліфіковані відповіді на різноманітні питання оподаткування, такі як: порядок застосування РРО/ПРРО, порядок отримання податкової знижки, порядок оподаткування благодійної допомоги, яка виплачується ВПО, порядок нарахування та сплати МПЗ та ін.

Під час телефонної розмови посадовці акцентували увагу додзвонювачів на обов’язковому застосуванні РРО/ПРРО суб’єктами підприємницької діяльності, оскільки з 1 жовтня цього року відновлено відповідальність за непроведення розрахункових операцій через РРО/ПРРО відповідно до норм Закону України від 30.06.2023 року №3219 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України  щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану». 

Також платникам податків, які цікавилися порядком реєстрації РРО та програмного РРО, податківці детально розповідали які документи та в якій послідовності необхідно надавати для реєстрації РРО/ПРРО.

У ході спілкування податківці повідомили які саме сервісні послуги можна отримати через Електронний кабінет платника. Так, за допомогою приватної частини Електронного кабінету можна подати податкову звітність в електронному вигляді, автоматично перевірити заповнену звітність на наявність арифметичних помилок та оновлення версій форматів документів, які є підставою для нарахування і сплати податків. Також у Електронному кабінеті платник може переглянути особисту інформацію - реєстраційні  дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом. Крім того, можна надіслати в електронному вигляді листи, запити за встановленими формами отримання інформації, переглянути раніше подану звітність та квитанції про приймання та обробку податкової звітності, інформаційні повідомлення, кореспонденцію тощо. Електронний кабінет є найбільш популярним сервісом ДПС, адже скорочує час на оформлення  та подання податкової звітності, зберігаючи час для бізнесу. 

Також фахівці податкової служби наголосили додзвонювачам, що тепер від ДПС доступний новий мобільний застосунок «Моя податкова». Застосунок можна завантажити на телефон як на платформі Android, так і IOS. «Моя податкова» – простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби для громадян, а також сплати податків з використанням платіжних систем, який можна завантажити також на телефон. 

Спілкуючись з платниками, податківці повідомили також про терміни сплати бюджетних платежів, про обов’язковість погашення податкового боргу, а також щодо належного відображення даних по сплаті податків, заповнення «Призначення платежу» в умовах дії міжнародного стандарту ІSО 20022, про норми Закону №3219-IX, щодо обов’язку легалізації найманої праці.