Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сокальська ДПІ: Як в Електронному кабінеті при заповненні заяви про скасування реєстрації РРО за ф. № 4-РРО додати реєстраційне посвідчення

опубліковано 05 березня 2024 о 12:53

Відповідно до п.1 глави 4 розд. II Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 із змінами та доповненнями (далі – Порядок № 547), реєстрація реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) діє до дати скасування реєстрації РРО, що відбувається, зокрема, у випадку, коли суб’єктом господарювання подано заяву про скасування реєстрації РРО за формою № 4-РРО (додаток 4 до Порядку № 547) за ідентифікатором форми J/F 1313605 (далі – заява за формою № 4-РРО). 

Разом із заявою про скасування реєстрації суб’єкт господарювання надає реєстраційне посвідчення за формою № 3-РРО (додаток 3 до Порядку № 547) (п. 3 глави 4 розд. II Порядку № 547). 

Для додавання реєстраційного посвідчення до заяви про скасування реєстрації в Електронному кабінеті необхідно: 

- в приватній частині Електронного кабінету увійти в розділ «Введення звітності» та натиснути на кнопку «+ Створити»; 

- у переліку документів для створення обрати «Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за формою 4-РРО»; 

- під кнопкою «+ Створити» поставити позначку (J/F1360102) «Документ довільного формату» та після чого натиснути кнопку «+ Створити»; 

- у верхній частині створеної та відкритої заяви за формою № 4-РРО біля напису «Головний документ» натиснути на вкладку «Додатки» та потім вибрати (J/F1360102) «Документ довільного формату»; 

- у відкритому документі довільного формату в поле «Найменування файлу документа» необхідно додати електронну версію реєстраційного посвідчення. 

Після закінчення строку служби апарата виробник не гарантує подальшого функціонування складових частин, а отже РРО в цілому і не гарантує збереження інформації у фіскальній пам’яті такого апарата. 

При визначенні строку служби РРО слід керуватися нормою щодо семирічного строку з моменту введення в експлуатацію, але не більше дев’яти років від дати випуску, встановленою Порядком доопрацювання електронних контрольно-касових апаратів, затвердженим рішенням Державної комісії з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом при Кабінеті Міністрів України від 30 листопада 1999 року № 11.