На запитання платників податків під час чергової ,,гарячої лінії” відповідала заступник начальника Трускавецької ДПІ Світлана ПЕЩУК .
Надаємо відповіді на запитання, які найбільше цікавили дозвонювачів.
- Яку інформацію можна отримати завдяки застосунку «Моя податкова»?
Мобільний застосунок “Моя податкова”- простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби, а також сплати податків з використанням платіжних систем.
У розділі “Реєстри” застосунку можна здійснити:
пошук фіскального чека;
пошук марки акцизного податку;
пошук даних реєстру платників ПДВ;
пошук даних реєстру страхувальників; пошук даних реєстру платників єдиного податку;
пошук даних реєстру неприбуткових установ та організацій.
У розділі “Мої дані” застосунку можна отримати інформацію про:
- адресу реєстрації та фактичне місце проживання;
- об’єкти оподаткування;
- обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання (ППР);
- стан розрахунків з бюджетом.
У розділі “Послуги” доступно:
- направлення запиту на отримання відомостей про суми виплачених доходів;
- подання Податкової декларації про майновий стан і доходи (податкова знижка);
- подання Заяви на внесення змін до ДРФО (5 ДР);
- подання Облікової картки фізичної особи – платника податків (1 ДР);
- подання Заяви до Реєстру волонтерів;
- перегляд інформації про стан розрахунків з бюджетом.
У розділі “Повідомлення” доступні:
- квитанції;
- відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків;
- інформація з ДРФО про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору;
- листи контролюючого органу.
- Які переваги Електронного кабінету?
Платники податків, працюючи в електронному кабінеті платника отримують такі переваги у роботі:
- унеможливлення помилок в обов'язкових реквізитах поданої декларації, оскільки при створенні податкової звітності ці реквізити заповнюються автоматично даними платника податків, які наявні у базі даних органів податкової служби;
- унеможливлення випадків подання звітності не в повному обсязі, оскільки звітність приймається пакетом (декларація з усіма додатками);
- можливість здійснення перевірки складеного звіту на наявність арифметичних помилок;
- можливість збереження заповненої форми звіту у режимі "Чернетки" та використання її при створенні наступних звітів;
- отримання квитанції про прийняття органами податкової служби надісланого звіту протягом декількох хвилин;
- можливість перегляду всієї інформації щодо своїх розрахунків з бюджетом, зобов'язань по сплаті певних податків, зборів, які, відповідно до чинного законодавства України, мають сплачуватися за місцем розташування об'єкта оподаткування (наприклад, плата за землю);
- наявність податкового календаря, який забезпечує нагадування строків подання звітності та сплати податків, зборів;
- отримання оперативної інформації щодо особистих реєстраційних даних, які наявні в базі даних органів податкової служби на час сеансу;
- можливість подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами податкової служби.
- Що є підтвердженням про прийняття або відмову у прийнятті електронного документу?
Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача електронного документа та автора квитанції).