Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Актуальні питання податкового законодавства під час «гарячої лінії» в Сокальській ДПІ

опубліковано 27 червня 2024 о 09:40

Днями в Сокальській ДПІ відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо актуальних питання податкового законодавства. На запитання платників податків відповідала головний державний інспектор Марія Кохан.  

Під час «гарячої лінії» багато запитань стосувались порядку реєстрації платником єдиного податку, отримання реєстраційних та дозвільних документів, внесення змін в облікові дані ФОП. Спілкуючись з додзвонювачами, посадовець звернула увагу на терміни подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування, проінформувала про обсяги річного доходу, які дають можливість суб’єктам господарювання перебувати на такій системі оподаткування, про розмір ставок єдиного податку та розмір єдиного внеску, які строки подання податкової звітності та строки сплати податкових зобов’язань.   

Під час спілкування платники податків цікавилися можливістю подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування через Електронний кабінет. Заяву про застосування спрощеної системи оподаткування (ідентифікатор форми F0102003) та розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування (ідентифікатор форми F0102103) можна подати в електронній формі через приватну частину Електронного кабінету.

Податківець наголосила, що завдяки роботі електронних сервісів ДПС платники податків мають можливість безкоштовно підготувати і подати у режимі реального часу до органів податкової служби електронну звітність, отримати необхідну послугу, довідку чи інформацію не виходячи з офісу чи дому.  

Марія Кохан надала відповіді на актуальні питання щодо заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції під час сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, внесення авансових платежів (передоплати) тощо.  

Під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» платники податків отримали вичерпні відповіді на питання.