Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронні сервіси ДПС- просто та зручно

опубліковано 10 вересня 2024 о 15:38

У Трускавецькій  ДПІ  Головного управління ДПС у Львівській області відбувся сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” на тему: “Електронні сервіси ДПС- просто та зручно”.

     На запитання платників відповідала  начальник Трускавецької ДПІ  ГУ ДПС у Львівській області Олександра ЯВОРСЬКА. Пропонуємо деякі запитання та відповіді.

Чи можливо громадянам дізнатися про наявність податкового боргу в Електронному кабінеті? 

     Фізичні особи – громадяни, які не є суб’єктами господарювання, можуть отримати інформацію про наявність або відсутність у них податкового боргу, використавши Електронний кабінет 

     Приватна частина Електронного кабінету через режим “Стан розрахунків з бюджетом” відкриває доступ до особових рахунків користувача зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника). Суми заборгованості перед бюджетом позначені червоним кольором. 

     До приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету вхід здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису. 

Чи можуть платники податків авторизуватися та підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис в Електронному кабінеті? 

     Платники податків – користувачі Електронного кабінету можуть авторизуватися та підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис. Адже Дія.Підпис – кваліфікований цифровий підпис, який дозволяє авторизуватися, отримати доступ до послуг податкової онлайн та підписати електронні документи. 

     Отримати послугу Дія.Підпис можна безоплатно через застосунок Дія. Також для підпису доступні “хмарні” КЕП SmartID, CloudKey, Depositsign. 

Які послуги можна отримати через Електронний кабінет?

    У приватній частині Електронного кабінету платник має змогу:

відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню “Листування з ДПС”);

доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню «Облікові дані»), даних інтегрованих карток (меню “Стан розрахунків з бюджетом”), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню “Вхідні/вихідні документи”);

переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню “Стан розрахунків з бюджетом”);

отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;

отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;

створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.

Чи може підприємець подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування через “Електронний кабінет”?

      За допомогою меню “Листування з ДПС” приватної частини Електронного кабінету підприємець має можливість направити до ДПС разом із супровідним листом у форматі pdf: заяву про застосування спрощеної системи оподаткування; розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування. Інформацію щодо отримання та реєстрації заяви в ДПС можна переглянути у вкладці “Вхідні документи” меню “Вхідні/вихідні документи” приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи - у вкладці “Відправлені документи”.