Надання якісних адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг платникам є одним з пріоритетних напрямків роботи ДПІ. З початку року відвідувачам Центру обслуговування платників Золочівської ДПІ надано 3150 адмінпослуг, з них 1409 в електронній формі. Про це зазначив начальник інспекції Роман Денис в коментарях для інтернет – видання «Наша українська справа». Серед основних послуг:
- видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків - 1446 ;
- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків - 212;
- реєстрація реєстратора розрахункових операцій -38 ;
- реєстрація книги обліку розрахункових операцій - 93 та розрахункових книжок- 110.
- надання витягу з реєстру платників єдиного податку - 643 та прийнято 188 заяв щодо реєстрації платника єдиного податку.
Крім цього, фахівцями ДПІ надаються консультації щодо функціонування електронних сервісів ДПС, реєстрація та застосування РРО/ПРРО, подання звітності в електронному вигляді, декларування доходів громадян тощо.
Також з нагальними питаннями представники бізнесу та громадськості можуть звернутись до Головного управління ДПС у Львівській області за допомогою електронної скриньки Комунікаційної податкової платформи за адресою: lv.ikc@tax.gov.ua.