Нещодавно фахівцями Сколівського сектору обслуговування платників Стрийської ДПІ ГУ ДПС у Львівській області було проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо можливості листування в електронному вигляді через Електронний кабінет. Додзвонювачі одержали кваліфіковані відповіді на свої запитання в межах чинного законодавства.
Зокрема, пояснили, для здійснення листування з контролюючими органами в електронній формі платник податків подає до ДПС «Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет» (Заява).
Для цього необхідно:
► увійти до Електронного кабінету:
- перейдіть за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua;
- авторизуйтесь за допомогою КЕП;
► створити Заяву:
- перейдіть у розділ «Введення звітності»;
- у панелі інструментів натисніть «Створити»;
- оберіть форму: F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет;
- вкажіть рік і місяць формування;
► заповнити і перевірити створену Заяву (реєстраційні дані платника у формі підтягнуться автоматично):
- вкажіть електронну адресу;
- натисніть кнопку «Перевірити» для валідації полів;
- натисніть «Зберегти»;
► підписати і надіслати Заяву:
- підпишіть документ своїм КЕП;
- надішліть Заяву до контролюючого органу;
► один раз протягом року платник може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет «Заяву про відмову отримувати документ через Електронний кабінет» (форма F/J 1391702).
Також податківці розповіли платникам податків про основні цілі Національної стратегії доходів, які мають бути реалізовані до 2030 року, підходи до організації роботи Державної податкової служби України у зв’язку зі схваленням Кабінетом Міністрів України постанови від 25 липня 2024 року № 854 «Про реалізацію експериментального проєкту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в Державній податковій службі».