Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформаційно-аналітична довідка щодо результатів роботи у сфері надання адміністративних послуг по Головному управлінні ДПС у Львівській області за 11 місяців 2019 року

опубліковано 12 грудня 2019 о 11:43

Впродовж 11 місяців 2019 року до Головного управління ДПС у Львівській області надійшло 254 679 звернень щодо надання адміністративних послуг. В порівнянні з відповідним періодом 2018 року кількість таких звернень зменшилась на 45 800 або на 15,2 відсотка. Разом з цим, зменшилась кількість наданих адміністративних послуг на 46 892 або на 15,7 відс. та станом на 01.12.2019 їх кількість становила 252 660.

Кількість відмов у наданні адмінпослуг за 11 місяців п.р. становила 2 019, що на 1 092 або у 2,2 рази більше в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року. Найбільша кількість відмов у наданні адміністративних послуг припадає на послуги щодо реєстрації платника єдиного податку (за 11 місяців 2019 року – 880, за 11 місяців 2018 року - 385) та видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (за 11 місяців 2019 року – 801, за 11 місяців 2018 року - 477), сумарна питома вага яких у загальній кількості відмов за 11 місяців 2019 року складає 83,3 відс. (за 11 місяців 2018 року – 93,0 відс.). Причиною кількості відмов у наданні згаданих адміністративних послуг є наявність податкової заборгованості платників податків на дату надання таких послуг.

 

На загальне зменшення кількості наданих адміністративних послуг по ГУ ДПС у Львівській області за 11 місяців 2019 року в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року вплинуло зменшення кількості наданих адмінпослуг по:

  1. Видачі картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків – на 44 782 або на 33,2 відс.;

  2. Надання витягу з реєстру платників єдиного податку – на 134 або на 0,5 відс.;

  3. Видачі відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – на 645 або на 2,7 відс.;

  4. Реєстрації книг обліку розрахункових операцій – на 1 333 або на 5,9 відс.;

  5. Реєстрації книг обліку доходів та  доходів і витрат платникам єдиного податку – на 2 526 або на 10,5 відсотка.

Водночас, по двох найменуваннях адміністративних послуг, сумарна питома вага яких складає 10,9 відс. у загальній кількості наданих послуг, відбулось зростання їх кількості за 11 місяців 2019 року в порівнянні з відповідним періодом 2018 року, а саме з:

  1. Реєстрації платника єдиного податку – на 1 841 або на 8,6 відс.;

  2. Видачі довідки про відсутність заборгованості – на 2 750 або на 24,9 відсотка.

 

 

Щодо структури наданих адміністративних послуг, то за 11 місяців поточного року найбільш витребуваною є видача картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, яка в структурі наданих адмінпослуг займає 35,6 відс. та її кількість за 11 місяців склала 90 003. Наступними по кількості наданих адмінпослуг є:

  • Ø надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 25 166 або 10,0 відс. у загальній кількості,

  • видача відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 23 331 або 9,2 відс.,

  • Ø реєстрація платника єдиного податку – 23 362 або 9,2 відс.,

  • Ø реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 21 346 або 8,4 відс.,

  • Ø реєстрація книг обліку доходів та  доходів і витрат платникам єдиного податку – 21 478 або 8,5 відсотка.

 

За 11 місяців 2019 року в порівнянні з січнем-листопадом 2018 року зменшилась питома вага адміністративної послуги щодо видачі картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб на 9,4 відс. Разом з цим, по всіх інших адмінпослугах зросли частки, найбільший їх приріст відслідковується по реєстрації платника єдиного податку на 2,1 відс. та видачі довідки про відсутність заборгованості на 1,8 відсотка.

Працівниками ЦОП впродовж 11 місяців 2019 року надано 217 045 адміністративних послуг. У порівнянні з відповідним періодом 2018 року кількість наданих адмінпослуг у ЦОП зменшилася на 27,5 відс. або на 82 507. Середньомісячне навантаження на 1-го працівника, задіяного в роботі ЦОП у січні-листопаді 2019 року становило 160,4 звернень щодо надання адміністративних послуг. В порівнянні з відповідним періодом 2018 року таке середньомісячне навантаження зросло на 5,7 звернень або на 3,7 відсотка.

Крім цього, фахівці ЦОП надають усні консультації з питань податкового законодавства, єдиного внеску та інші інформаційні послуги.