Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Що слід зробити перед реєстрацією РРО?

опубліковано 12 грудня 2019 о 12:21

Перш ніж розпочинати процедуру реєстрації РРО, слід підготуватися до цього.

1) Придбати РРО або взяти його в оренду.

Ці факти підтверджуються документами про придбання (зокрема, прибуткова накладна) або договором оренди та актом приймання-передачі РРО в оренду. Якщо РРО дістався суб’єкту господарювання безкоштовно, цей факт теж має бути підтверджений документально (наприклад, договором дарування та актом приймання-передачі РРО). При цьому слід перевірити, чи включено цю модель РРО до Державного реєстру РРО та чи відповідає версія її програмного забезпечення тій, що зазначена в реєстрі. На даний момент діє реєстр, затверджений наказом ДФСУ від 20.04.2017 р. № 275.

Крім цього, слід звернути увагу на строк служби РРО, який зазвичай вказується в його паспорті. Якщо в паспорті РРО строк його служби не зазначено, то такий строк становить 7 років з моменту введення в експлуатацію, але не більше 9 років від дати випуску (п. 1.5 Порядку № 11).

2) Визначитися з приміщенням, де буде застосовуватись РРО.

Це може бути власне або орендоване приміщення. В будь-якому випадку потрібні будуть документи, які підтверджують право власності або оренди такого приміщення – договори, акти приймання-передачі.

3) Потрібні паспорти РРО і модема (якщо модем зовнішній).

Якщо РРО (модем) є, а паспорту немає (з будь-яких причин), можна отримати дублікат паспорту, звернувшись до центру сервісного обслуговування (далі – ЦСО), який обслуговує РРО. ЦСО надають таку послугу без укладання договору на обслуговування РРО, за окрему плату.

4) Укласти договір з ЦСО на сервісне обслуговування РРО.