Головне управління ДПС
у Львівській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Алгоритм дій громадянина України у разі втрати (зіпсуття) РНОКПП (у тому числі якщо паспорт громадянина України також втрачено)

опубліковано 14 вересня 2021 о 15:24

У разі втрати (зіпсуття) реєстраційного номеру облікової картки платника податків (РНОКПП) (у тому числі якщо паспорт громадянина України також втрачено) фізичній особі необхідно:

1. отримати у територіальному органі Державної міграційної служби України в установленому порядку новий паспорт громадянина України, замість втраченого або викраденого;

2. подати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою №5ДР (далі – Заява за ф.№5ДР) (додаток 12 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 №822) до:

– податкового органу за місцем реєстрації фізичної особи;

– будь-якого податкового органу, якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання.

Для заповнення заяви за ф.№5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія – необхідно пред’явити документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

Під час проведення процедур, пов’язаних з реєстрацією, внесенням змін, видачею документів (відомостей) з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, може застосовуватися відображення в електронному вигляді інформації, що міститься у паспорті громадянина України у формі картки (е-паспорт), з використанням мобільного додатка Дія, за допомогою якого посадовими особами ДПС під час надання адміністративних послуг у центрах обслуговування платників буде здійснюватися перевірка достовірності електронних цифрових документів.

Термін внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номеру облікової картки платника податків:

– до 3-х робочих днів – у разі звернення до податкового органу за місцем проживання;

– до 5-ти робочих днів – у разі звернення до будь-якого податкового органу.

Для отримання картки платника податків, що засвідчує присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків, необхідно пред’явити податковому органу, до якого подавалась заява за ф.№5ДР, паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.