Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

«Гаряча лінія» щодо нових можливостей для платників податків у Електронному кабінеті

опубліковано 16 липня 2025 о 10:29

Днями відбулася «гаряча лінія» за участю фахівців управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Львівській області. 

В Електронному кабінеті розроблено новий функціонал для спрощення його використання під час подання заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет. Під час «гарячої лінії» платники податків отримали відповідні роз’яснення, з якими можна ознайомитися у цьому матеріалі.

Як можна подати заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет?

Для того, щоб подати заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет було зручно та з мінімальними витратами часу, розроблено новий функціонал в Електронному кабінеті (далі – ЕК).

Для початку необхідно увійти до приватної частини Електронного кабінету.

Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

У меню «Налаштування» обрати другу вкладку «Бажання листування з податковою».

Натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію про документи, що надійшли в Електронний кабінет.

Підписати КЕП та надіслати.

Для чого подавати Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, адже я можу надсилати документи в податкову через ЕК без подання заяви?

У разі подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет платник податків отримає ряд переваг листуючись в електронній формі, серед яких:

- отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;

- миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);

- забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;

- зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;

- постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.

Якщо я не подам заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, як податкова спілкуватиметься зі мною?

Якщо платник податків не подав заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, листування з платником податків здійснюється шляхом надіслання за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручаються платнику податків (його представнику) згідно з пунктом 42.5 статті 42 Податкового Кодексу України.

Проте в умовах воєнного стану доцільно з метою економії часу та коштів як платника податків, так і держави, використовувати переваги електронного спілкування.

 

Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//

Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv